Търсене

Раздел Помощ - March To Rome

Шпионаж

Как да шпионираме?

Можете да отворите менюто с шпионите от няколко места за ваше удобство:

1. Изберете замък от световната карта и го шпионирайте. 

2. Ползвайки бутонът за бърз достъп можете да шпионирате и докато поставяте единици в режим атака.

3. Можете да пратите шпиони към замъка на играч, докато преглеждате профила му.

Изберете брой шпиони и натиснете "Изпрати".

Случаи при Шпионаж

Всеки път когато прегледате какво се е случило в мисията. Както виждате в случая, врагът има много "по-малко шпиони" и те са били "зле подготвени", което значи че имате предимство в проучванията.

Успешен Шпионаж

Ако Вие и врагът ви имате по 10 Шпиони и едно и също ниво на проучването:

Шанса ви за успех при всички положения е 50%

Ето и някои примери:

При еднакво ниво на проучването, имате 100% шанс за извличане на всичката информация, когато имате 2 пъти повече шпиони от противника (200 ваши срещу 100 вражески шпиони)

При еднакъв брой шпиони, имате 50% по-голям шанс за успех, ако проучването ви е 6 нива над вражеското.

10  Шпиони, ниво 6 vs 50 шпиони на 0 ниво = 100% chance. . (не може да се намали под 95%)

 

20 Шпиони, ниво 1 vs 10 шпиони на 1во ниво = 50% chance. (не може да се намали под 95%)

15 Шпиони, ниво 3 vs 10 шпиони на 6то ниво = 50% chance.

1. Влизане във вражески град:

Успявате да съберете информация, без врагът ви да разбере за действията ви.

Неуспех: Опитвате да се приберете без да ви забележат, oще един неуспех и влизат в бой без значение дали сте взели информация или не.

2. Събиране на Информацияч:

Ако сте успели да влезете в град, опитвате да съберете до четири вида доклада:

2-A:  Укпреления на града и войска.

2-B:  Ресурси в складовете.

2-C: Брой население и щастие в града.
(може да го видите само ако имате числено превъзходство)
 
2-D: Колко са напреднали въоръженията им
(за да видите това, трябва да имате сериозно надмощие над врага)

Успех или Неуспех - на тази стъпка се определя какво ще научите и дали враговете ви ще получат доклад за случилото се.

3. Битки:

Ако е имало битка, атакуващия е бил забелязан в предишните стъпки.

4. Доклад:

В зависимост от различните изходи, нападателят винаги получава доклад и най-малко бройката на шпионите.
Шансовете на защитника се разиграват за да научи:
 
Приблизителна бройка на шпионите и нивото им.
Да разбере че е бил шпиониран.
Да разбере какво имат.
Да разбере кой ги е пратил.
 
При пълен провал защитника не получава никакъв доклад.