Раздел Помощ - Rising Cities

Промяна на имейл и парола

Можете да промените имейла си в портала само с едно кликване, но все пак има няколко правила, които трябва да спазите, за да се справите успешно.

 * От къде мога да променя имейла си?

* Какви са стъпките за промяна на имейл?

* Трябва ли да променя и паролата си?

* Използвам фалшив имейл и не мога да го потвърдя, какво ще ме посъветвате да направя?

От къде мога да променя мейла си?

За да промените имейла си, моля отворете профила си и въведете новия имейл:



Какви са стъпките за промяна на имейл?

За да промените имейла си трябва да изпълните следните стъпки:

След като сте въвели новия имейл, ще получите ново съобщение в пощенската си кутия и отново ще трябва да потвърдите имейла си, като кликнете на връзката в съобщението.

След това ще бъдат насочени към нова страница, в която ще прочетете дали сте променили успешно имейла си.

 

Нужно ли е да променям и паролата си?

ВАЖНО: Промяната на имейла по никакъв начин няма да повлияе паролата Ви! Старата парола би трябвало да се използва без проблем с новия имейл!

 

Използвам фалшив имейл и не мога да го потвърдя, какво бихте ме посъветвали?

Препоръчваме на играчите, използвали фалшив имейл, да го заменят с реален имейли, за да защитят своите имейли от кражба. Освен това играчите с потвърден имейл адрес ще имат повече опции в профила си.